dilluns, 27 d’agost del 2012

Mandala per l'Assumpta

L'Assumpta ens va proposar pintar una mandala de les 11 propostes que prèviament havien estat més votades. Jo en vaig baixar 2 em sembla que  la que exposo aquí es la nº 10. La veritat en vaig pintar 2, però la finalitat que això perseguia que era relaxar-me  mentre ho executava, en l'altre es va veure alterada per una circumstància, diem-ne una mica crítica i el resultat es va manifestar en la feina. oh sigui  que con que no m'agrada com ha quedat decideixo només penjar-ne una.


Apa fet.



Afectes òptics de la fotografia es el mateix dibuix i ves per on no ho sembla oi?

I si la miro de prop, uix! veig que no està massa ben pintada, això d'utilitzar retoladors prims (de fet els únics que tenia, de color i format) implica molta paciència. Pel que es veu, per això ja la començo a tenir una mica gastada : DDD

Bona setmana a tothom! I visca, per fi ens ha deixat l'onada de calooooor.!!!!




11 comentaris:

  1. Uaaaaau!! Però quina feinada!! :-)) Si no és que hagis "pintat" el mandala, és que l'has decorat! L'has dibuixat "per dins"... He hagut d'anar a buscar les fotos originals perquè no estava segura de quina era!! :-))

    La que has triat és la número 3 :-))

    Et felicito per la teva originalitat... t'hi deus haver estat un munt, quadret a quadret... :-DDD

    I això de l'efecte dels colors? Que és l'escàner? :-))

    ResponElimina
    Respostes
    1. No, no és l'escàner, el pobre anava amb el Windows 95 i no em trobat els drivers per poder-lo actualitzar o sigui que no en tenim. Funciono amb fotografia.
      No ser, suposo que es afecte de la llum, i de l'angle d'enfocament ja que no he tocat res especial de la càmera. :]

      Elimina
    2. Ah, jo també vaig amb fotografia! ;-) Però amb tots els mandales m'ha tret els colors una mica més clars dels que són en realitat... N'hi ha un que un grana ha sortit com mig rosa... Però bé, en general va força bé :-)

      Elimina
  2. M'agraden molt Montse. És un treball que he fet molt amb la mainada...

    Es necessita molta paciència, una bona vista i un pols molt segur...

    Visualment, són una passada...

    Ai sí, ja fa més frequeta!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Havia sentit a parlar dels efectes terapèutics de les mandales i més o menys del seu significat, però sempre havia quedat a comprar-me quaderns, sincerament per motius pressupostaris :( Però ara que se que en puc baixar per internet no serà l'ultima que faci. :DD
      Bona setmana, un petonet.

      Elimina
  3. Doncs t'ha quedat una mandala ben alegre! Quants colors! Jo sóc un xic nerviós i no crec que tingui la paciència necessària per a pintar tan bé... i sense sortir-me de les ratlles!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si la passes a mida gran veuràs que no està tant ben pintada. Però se m'acabava un xic la paciència (un dels efectes secundaris d'aquesta activitat) ;)))
      Però et pots animar, au vinga... menys colors, i traçats més grans....

      Elimina
  4. Quina artistassa que estàs feta! M'encanta el ventall de colors que has fet servir i el resultat final, per emmarcar.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ai Sílvia! em sembla que en fas un gra massa , jo no m'atreviria a tant.

      Un petonet preciosa.

      Elimina
  5. T´ha quedat xulíssim, quin ventall de colors més macos!!
    Veig què la majoria hem quedat encantats amb els efectes relaxants dels mandales i més d´una (perquè els nois no hi són) repetirem experiència.
    L´efecte visual, sorprenent!

    Aferradeta, Montse!

    ResponElimina
  6. Gràcies per passar per aquí. Una aferradeta per a tu també (Com m'agrada aquesta paraula!) :DD

    ResponElimina

gràcies per recollir paraules amb mi.